Moje konto
Przechowalnia
Czas i koszty dostawy
Kontakt
Jak kupować?
Pomocnicy Kuchenni Sklep internetowy akcesoria kuchenne

produkty: 0
suma : 0,00 zł 

Tu jesteś: Strona główna \ Najczęstsze pytania
Menu - Pomocnicy Kuchenni

Wybierz temat interesujących Cię pytań:

Formy płatności, faktury VAT
Czas realizacji, dostępność produktów, dostawa
Pytania ogólne

Formy płatności, faktury VAT
  • W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w sklepie PomocnicyKuchenni?
    - przy wysyłce towaru można zapłacić przy odbiorze, czyli za tzw. pobraniem. Jak również można zapłacić przelewem - na numer rachunku podanego w potwierdzeniu zamówienia oraz skorzystać z płatności elektronicznych.
  • Czy mogę zapłacić za zakupy przelewem?
    Jak najbardziej można wybrać taki rodzaj płatności. Szczególnie przy dużych kwotach zakupów:
    • w formularzu zamówień należy zaznaczyć opcję płatności przelew
    • na potwierdzeniu zamówienia będzie podany numer konta na który należy dokonać przelewu
    • Prosimy nie zapomnieć o wpisaniu numeru zamówienia na formularzu przelewu
    • jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, Sklep nadaje przesyłkę
    Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia dokonania przelewu. Dopiero gdy kwota przelewu zostanie zaksięgowana na koncie sklepu, dokonujemy przesyłki. Wpływy są stale monitorowane na bieżąco.
  • Czy cena wyświetlana przy danej pozycji produktu obejmuje opłatę za dostawę?
    Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
Czas realizacji, dostępność produktów, dostawa
  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?
    Czas oczekiwania na przesyłkę = okres realizacji + czas dostawy
    Czas realizacji zamówienia oznacza, czas w jakim produkt zostanie wysłany ze Sklepu.
    Czas dostawy oznacza termin dostarczenia gotowej przesyłki do klienta przez spedytora: w przypadku Poczty Polskiej deklarowany termin to dwa dni robocze, w przypadku firmy kurierskiej to następny dzień roboczy po wyjściu paczki z magazynu sklepu.
    Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.
  • Czy prowadzicie Państwo sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową ?
    Tak, prowadzimy sprzedaż tylko wysyłkową.
  • Czy mogę sprawdzić zawartość przesyłki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
    Paczki są dostarczane firmą spedycyjną i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż są odpowiedzialni za przesyłkę do momentu jej skutecznego i ostatecznego doręczenia.

    Należy po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki, w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.
  • Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?
    Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby Twoich oczekiwań to zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe, tylko jeśli produkt nie był używany, oprogramowanie nie zostało skopiowane, a produkt nie został w żaden sposób zniszczony. Produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu, które również nie może być zniszczone. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące nas, że odstępują Państwo od umowy zakupu oraz numer rachunku bankowego na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.
  • Czy sklep może wysłać przesyłkę inną firmą niż UPS?
    Tak, w uzasadnionych przypadkach, na wyraźne życzenie klienta sklep może wysłać przesyłkę inną, wskazaną firmą kurierską. Jednak tylko pod 2 warunkami: po pierwsze, musi być to dostawa bez usługi pobrania należności (a więc np. towar powinien być opłacony wcześniej przelewem - przedpłatą), po drugie - taka dostawa odbywa się zawsze na koszt klienta.
  • Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?
    W większych miastach jest to łatwiejsze, w których kurier dostarczający przesyłkę ma wiele dostaw. Jest to zaś niezwykle trudne, a często niemożliwe w mniejszych miejscowościach, gdzie kurier jest przejazdem, a godzinę jego wizyty wyznacza specjalny program ustalający mu trasę na dany dzień zgodnie z punktami doręczeń.
    Umówienie się z kurierem na konkretną godzinę dostawy wymaga posiadania numeru listu przewozowego wysłanej przesyłki. Należy wtedy w dniu dostawy zadzwonić do właściwego oddziału firmy UPS . (Pełen wykaz oddziałów znajduje się na stronie: PUNKTY UPS podać numer listu przewozowego, oraz poprosić o skontaktowanie z właściwym kurierem, posiadającym naszą przesyłkę. Wtedy od kuriera i jego sytuacji zależy, czy zgodzi się zakreślić moment dostawy do konkretnej godziny.
Pytania ogólne
  • Czy można poprosić o porade, który produkt wybrać?
    Wszystkie informacje znajdują się w opisie produktu. Jeśli jednak brakuje odpowiednich danych, prosimy o wysłanie e-mailem zapytania, my postaramy się na nie odpowiedzieć.
  • Czy jest możliwość wysyłki poza granicami Polski ?
    Tak, możemy wysłać produkty na cały świat firmą kurierską UPS.  Koszty transportu są ustalane indywidualnie wg wagi za produkty.  Ze względu na różnice kursowe transakcja może być dokonana tyko poprze przedpłatę na konto nr ING BANK ŚLĄSKI  3210501041100000234266 8122  SWIFT: INGBPLPW
  • Ile czasu mogę przechowywać zamówienie w przechowalni ?
    Czas przechowywania produktu w przechowalni - jest nie ograniczony. Nie ma żadnych ram czasowych. Jednak w momenecie gdy dany produkt nie będzie dostępny w sklepie - nie będzie także dostępny w przechowalni.

 

Obsługa płatności
Partnerzy serwisu - Pomocnicy Kuchenni Aglos.pl Vartma.com Rzetelnafirma.pl Strona chroniona certyfikatem RapidSSL - Gigaone.pl
 
Opineo
Facebook